booket booket .

booket

معرفی کتاب لازم نیست دیوانه وار کار کنی


لازم نیست دیوانه وار کار کنی


بدانید که قرار است به طرزحد انتظار به نیویورک برسند و رکورد بشکنند. احتمالا میدانید که نتیجه چه شد انتظارات منطقی با «
هرچه لازم است در تناقض هستند. بنابراین، بدانید که قرار سختگیرانه ای، دشواری و پیچیدگی لازم را برای وقوع آن دست کم بگیرید
تقریبا و به طور حتم، برای هرچه لازم است، زمان، انرژی یا پول صرف نکرده اید. این کی به هر قیمتی»
است. وقتی بحث درباره هزینه ها را متوقف می کنید، می داند که میزان آن افزایش یابد.
احتمالا آماده نیستید به همه مواردی که باید کنار بگذارید «نه» بگویید، زیرا به هر جه لا است قبلا «
بله»
گفته اید. هرچه لازم است، یعنی احتمالأ ساعت ده شب هم کار خواهید کرد، در روزهای چهارش پنجشنبه و جمعه،
هرچه لازم است، یعنی کار درهم و شلخته، که فقط در خدمت ارائه چیزی است. هرچه لازم است، یعنی اگر شما این کار را نکنید، رئیس شما شخص دیگری را پیدا می کند سرپیچی را تحمل نمی کند)
. اگر مدت هاست که در فضای کسب و کار فعال هستید، مطمئنا لحظات نادری اتفاق افتاده است که واقعا خواستار هرچه لازم است، باشید. یک مسئله اضطراری واقعی و صادقانه. شاید به این دلیل که نمی توانید از پس لیست حقوق برآیید یا به این دلیل که بیکاری، اعتبار شما را برای همیشه خدشه دار می کند. بله، لحظاتی وجود دارند؛ لحظاتی نادر و غیرمتعارف. اما با ترس از این اتفاقات استثنایی، کسب وکار روزمره تان را پیش نبرید.
کاری که ما انجام می دهیم این است: به جای این که خواستار هرچه لازم است باشیم، می پرسیم چه چیزی لازم خواهد شد؟ این یک دعوت به مکالمه است. مکالمه ای که در آن می توانیم درباره استراتژی بحث کنیم، معامله کنیم، بازاریابی اصلاحات انجام دهیم، به رویکرد ساده تری برسیم یا حتی تصمیم بگیریم که این کار به طورکلی ارزشش را ندارد. پرسش ها، گزینه هایی را به همراه می آورند، فرامین آن ها را می سوزانند. کار کمتری داشته باشیدت کنیک های مدیریت زمان، تکنیکهای زندگی، تکنیک های خواب، تکنیکهای کار؛ همه اینها نشان دهنده یک وسواس فکری برای محدود کردن زمان بیشتری از روز هستند. اما مشکل تنظیم مجدد الگوهای روزانه برای یافتن زمان بیشتری بابت انجام کار نیست، بلکه انجام مقدار زیادی کار مزخرف است.
تنها راه برای انجام کار بیشتر این است که حجم کاری کمتری داشته باشیم.
نه گفتن، تنها راه بازگرداندن زمان است. دوازده کار را با هم قاطی نکنید تا آنها بازاریابی دیجیتال را در ید نظم متفاوت انجام دهید. برای حرکت از این کار به کار بعدی تایمر نگذارید.
به لازم نیست دیوانه وار گار گئی می توانید انجام دهید، آنچه برای یک شرکت ده هزار نفری بهترین طرز کار محسو به ندرت برای یک شرکت ده نفره می تواند مفید باشد.
او احتی بهترین شیوه های داخلی خودمان در بیس کیمپ، زمانی تنظیم شدند که فتوا هفت نفر در این شرکت حضور داشتیم و وقتی تعدادمان به سی نفر رسید با شکست مواحد وما را به عقب راندند، دائما در دام چیزهایی می افتادیم که قبلا کارایی خوبی داشتند، اما در آن کارایی شان را از دست داده بودند
این مشکل فقط به خاطر تفاوت در اندازه نیست، بلکه به خاطر تفاوت در همه چیز است آیا خدمتی را با اقساط چند مرحله ای می فروشید یا محصولی که میفروشید همان موقع هزینه اش را دریافت می کنید؟ دو طرز کار مختلف. آیا فقط برای اپلیکیشن خاص و تأثینا آیفون طراحی ای عالی دارید، یا می خواهید به اندروید، وب و ایمیل نیز دسترسی پیدا کند طرز کارهایی مختلف، آیا شرکتتان را برای ماندگار شدن میسازید یا کار را با در نظر گرفتن یک استراتژی خروج شروع می کنید؟ طرز کارهایی مختلف. آیا افراد شما مدت طولانی ای را با هم کار کرده اند، یا در حال ساخت یک تیم کاملا جدید هستید؟ طرز کارهای مختلف.
دلایل زیادی وجود دارد که می توان نسبت به بهترین طرز کارها هم تردید داشت. اما یکی از متداول ترین آنها زمانی است که می بینید یک نفر، تنها با مشاهدات بیرونی خود، نحوه انجام کار را در یک شرکت دیگر استنتاج می کند: «
ده روش برتر اپل برای تولید محصول.»
آیا آن شخص در تیم توسعه محصول اپل کار کرده است؟ نه. در حقیقت، او فقط بر پایه پیش فرض هایش در مورد چگونگی پیش رفتن امور در آن شرکت نتیجه گیری کرده است. تا زمانی که خودتان کاری را انجام نداده باشید، در موقعیتی نیستید که بتوانید آن را به عنوان بهترین طرز کار رمزگذاری کنید.
علاوه بر این، بسیاری از بهترین طرز کارها، کاملا براساس آداب و رسوم قدیمی هستند. هیچ کس نمیداند که از کجا آمده اند، چرا شروع شده اند و چرا همچنان دنبال می شوند. اما به دلیل داشتن برچسب قدرتمند بهترین طرز کار»
، افراد فراموش می کنند که حتی آنها را زیر سؤال ببرند. کسی که بسیار باهوش تر از ما است، حتما با آنها برخورد کرده است؛ درست است؟ هرکسی که آنها را دنبال می کند، موفقیت بزرگی را تجربه می کند؛ درست است؟ اگر از آنها به نحو احسن استفاده نکنید، تقصیر ما است؛ درست است؟ بیشتر این درستها، احتمالا نادرست هستند.
همچنین، بهترین طرز کارها، این موضوع را القا می کنند که برای هر سؤالی که با آن روبه رو می شوید، یک پاسخ واحد وجود دارد. این را نشان میدهند که واقعا انتخابی در این زمینه ندارید. در مقابل این استدلال مقاومت کنید. شما همیشه یک انتخاب دارید.
همه این ها به این معنا نیست که بهترین طرز کارها ارزشی ندارند. آنها مثل چرخهای کمکی دوچرخه هستند. وقتی نمی دانید چگونه تعادل خود را حفظ کنید یا با چه سرعتی رکاب بزنید


برچسب: برایند، نشربرایند، کتاب‌های برایند، معرفی کتاب، دیجیتال مارکتینگ، کتاب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۱:۳۲ توسط:فاطمه رمضانی موضوع: نظرات (0)