booket booket .

booket

ایجاد یک تجارت موفق

بخشی از متن کتاب طرفداران دو آتشه:

برای ایجاد یک تجارت موفق، نیازی به تغییر جهان نیست، فقط کافی است دنیای کسی را دگرگون کنید.»

اگر به تازگی وارد تجارت شده اید، این جمله بدون شک باعث اطمینان خاطر شما می شود، چراکه هدفی قابل دستیابی است و دور از ذهن نیست. از نگاهی دیگر، این هدف معادل جذب روزانه یک هوادار در مدت کمتر از سه سال است. صرفنظر از این که در چه جایگاهی قرار دارید، به طور حتم هزار نفر در این جهان وجود دارند که احتمالا شما را محبوب و برگزیده بدانند. این هواداریابی قرار نیست دقیقا هزار روز طول بکشد، زیرا همان طور که می دانید، به واسطه نقل قول های هواداران فعلی، عده ای دیگر نیز به طور غیرمستقیم به جمع هواداران واقعی شما می پیوندند. اگر هم تجارت ازپیش ساخته ای دارید و دنبال رشد آن هستید، تصور این که تیمی از هواداران واقعیتان در هر فرصتی، علاوه بر سفارش های شخصی خود، افراد بیشتری را با خود در هواداری از شما همراه کنند، همچنان هیجان انگیز است.

وسالانه صد دلار یعنی چی؟ این حداقل حمایت مالی ای است که یک هوادار واقعی می تواند برای شما هزینه کند و چه بسا بسیار بیشتر از این مقدار. افرادی را می شناسم که ماهانه صد دلار صرف چیزهای کم اهمیتی مانند تلویزیون کابلی می کنند و حتی برای لغو سیستم اشتراکی آن هم تنبلی می کنند. هواداران واقعی چطور؟ آنها تمام انرژی، اشتیاق و تلاششان را برای شما صرف می کنند، به طوری که تأثیر آنها بر سود خالص شما، به وضوح قابل مشاهده است.

اما شاید با خود چنین بگویید: پت! من برای موفقیت در تجارتم به مخاطبان زیادی نیاز دارم و تو در حال حاضر، هزاران هوادار واقعی برای خودت داری...» بسیار خب، لازم شد تا از اهمیت و تأثیرگذاری یک هوادار واقعی، بله درست است فقط و فقط یک هوادار، در یک تجارت شخصی برایتان بگویم.

درست چند ماه پس از اولین مکالمه من با جکی، ایمیل دیگری از او دریافت کردم. او من را در جریان آخرین اطلاعات و اخبار شغلش قرار داد و به من اطلاع داد که می تواند وب سایتم را به یک منبع پیشنهادی در چارچوب برنامه آموزش پیشرفته درون سازمانی شرکتش تبدیل کند.

 

برچسب: برایند، نشربرایند، کتاب‌های برایند، کتب برایند، کتاب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۸:۱۰ توسط:فاطمه رمضانی موضوع: نظرات (0)