booket booket .

booket

طرفداران واقعی

در حال حاضر، بیایید نگاه دقیق تری به داستان پرماجرای طرفداران واقعی بیندازیم و مهم ترین اصول توسعه و گسترش آن ها را برای برند خود بررسی کنیم. سیر طرفدار دو آتشه شدن چند سال پیش که در یک کنفرانس تجاری حضور داشتم، سخنران درباره این موضوع صحبت می کرد که چگونه در دنیای پرسروصدای امروز مورد توجه قرار بگیریم تا بتوانیم مشتری های بیشتری جذب کنیم و تجارت موفق تری برای خود بسازیم. در این گردهمایی پرجمعیت او ما را به یک چالش فکری دعوت کرد. 

تصور کنید که در حال پیاده روی هستید و به کسب و کار شخصیتان فکر می کنید که ناگهان یک قطعه فلز از جنس نیکل که شبیه به طلا است روی زمین می بینید. معمولا در چنین احظاتی، خرافات به سراغتان می آید و خیال می کنید همه افرادی که از آنجا می گذرند، سرشان رو به آسمان است. صادقانه پاسخ بدهید، چند نفر از شما توقف می کنید تا آن قطعه را بردارید؟ لطفا دست هایتان را بالا ببرید. ه در پاسخ، تقریبا، ۲۵۰ نفر از حاضران در سالن دست خود را بالا بردند.

برای خرید کتاب طرفداران دو آتشه می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

حال، تصور کنید که در حال قدم زدن هستید و به دغدغه های کسب و کار شخصیتان فکر می کنید که ناگهان یک کوارتر روی زمین می بینید. اگر همچنان سرها بالا باشند و چشمی شما را تهدید نکند، چند نفر از شما انتخاب می کنید که آن کوارتر را از زمین بردارید؟ لطفا دست هایتان را بالا ببرید. ا این بار تعداد دست ها بیشتر شد و حدودا به ۴۰ درصد از کل جمیعت رسید.

و سرانجام، اگر در همان شرایط فرضی، با یک اسکناس دلار که چند قدم جلوتر بر زمین افتاده مواجه شوید، چه می کنید؟

این بار اکثر افراد دست خود را بالا بردند. اگرچه یک نفر فریاد زد: «با این که یک شوخی بود، اما بسیار جالب بود.» درنهایت، أو نتیجه گیری خود را این گونه بیان کرد: همین طور که کسب

و کار خود را بنا می کنیم، باید تلاش کنیم مانند آن اسکناس دلار باشیم که از دو جهت منفعت به همراه دارد. اول، معمولا کم پیش می آید که با چنین چیزی روبه رو شویم، از این رو توجه ما را به خود جلب می کند. دوم، از ارزش لحظه ای برخوردار است. به این معنا که برداشتن آن به یک لحظه توقف می ارزد. اگر می خواهید در تجارتتان پیروز و برنده شوید، توجه مردم را به خود جلب کنید و به سرعت به آنها نشان دهید که چگونه می توانید به زندگی شان ارزش افزوده ببخشید. »

 

برچسب: برایند، نشربرایند، کتاب‌های برایند، کتب برایند، کتاب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۵۴ توسط:فاطمه رمضانی موضوع: نظرات (0)