booket booket .

booket

مارکت پلیس‌ها

قسمتی از متن کتاب راهنمای مارکت پلیس ها را در ادامه مشاهده ‌می کنید. برای خرید ‌کتاب راهنمای مارکت پلیس ها می‌توانید به سایت نشر برایند مراجعه نمایید.

مارکت پلیس ها به سختی ساخته می شوند. اما زمانی که به نقدشوندگی برسند، دیگر از بین بردنشان راحت نیست. برخی از شرکتهای حقیقتا انقلابی که در دهه های اخیر متولد شده اند، شرکت های مارکت پلیسی بوده اند و ما معتقدیم که هنوز هم فضای زیادی برای ورود شرکت های جدید وجود دارد. بعضی از یونیکورن های میلیارد دلاری در آینده، استارت آپ های مارکت پلیسی خواهند بود.

خرید و فروش بخش مهمی از زندگی روزمره است و هنوز هم فرصت بزرگی برای نوآوری در زمینه های استراتژی های کسب درآمد، عمودی شدن و مدل های مختلف وجود دارد.

ما شاهد هستیم که مارکت پلیس های آنلاین چطور زندگی شرکت کنندگانشان را تغییر می دهند. به عنوان مثال، Airbnb نوع جدیدی از رفتار مصرف کننده و روش جدیدی را برای سفر کردن ایجاد کرده است. ۷۲ درصد از میزبان های Airbnb در نیویورک، برای پرداخت وام مسکن خود به درآمدشان از طریق Airbnb وابسته هستند. Etsy به سازندگان صنایع دستی و علاقه مندان این امکان را میدهد تا برای انجام کاری که دوست دارند پول دربیاورند: ۳۵ درصد از فروشندگان Etsy کار خود را با سرمایه کمی شروع کردند - این نسبت برای کسب وکارهای کوچک ۲۱ درصد است.

یک سوم از پورتفولیوی سرمایه گذاری شرکت Version One را مارکت پلیس ها تشکیل میدهند. طی همکاری با هرکدام از آنها ما چیزهای بیشتری را در مورد استراتژی های موفقیت مارکت پلیس و چگونگی غلبه بر چالش های مربوط به نقدشوندگی و مقیاس پذیری یاد می گیریم. ما از این که جزء سرمایه گذاران فعال در این حوزه هستیم و مشتاقانه آینده پیش رو را دنبال می کنیم، هیجان زده هستیم.


برچسب: برایند، نشربرایند، کتاب‌های برایند، کتب برایند، مارکت پلیس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۱۲ توسط:فاطمه رمضانی موضوع: نظرات (0)