booket booket .

booket

جنگ استعداد را نادیده بگیرید

برای خرید کتاب لازم نیست دیوانه وار کار کنی می‌توانید به سایت نشر برایند مراجعه کنید. متن زیر بخشی از متن کتاب است.

 استعداد ارزش مبارزه کردن را ندارد. استعداد یک منبع ثابت و کمیاب نیست که شما داشته باشید یا نداشته باشید. استعداد به ندرت می تواند همه چیز را به خوبی کنار هم پیوند دهد. کسی که در یک شرکت سوپراستار است، احتمالا در یک شرکت دیگر کاملا بی اثر است. به جنگ استعدادها نروید.

کل استعاره جنگ های استعداد را کنار بگذارید. فکر نکنید استعداد چیزی است که به غارت می رود. دراصل آن را به عنوان چیزی در نظر بگیرید که قابل رشد و پرورش دادن است؛ چیزی که بذر آن در همه جای دنیا برای شرکت هایی که مایل به انجامش هستند در دسترس است. این کار تا حدی به محیط زیست شبیه است. حتی اگر ارزشمندترین گل ارکیده را هم در باغتان کاشته باشید، بدون مراقبتی مناسب سریع می میرد. اگر محیط زیست بهتری می خواهید، می توانید ارکیده زیبایتان را با صبر و حوصله رشد دهید، بدون اینکه نیاز باشد آن را از همسایه تان بدزدید؟ در بیس کمپ، هیچ سوپراستاری را با مشخصات فوق العاده پیدا نمی کنید که ما او را تطمیع کرده و از شرکتهای دیگر آورده باشیم. اما تعداد زیادی از افراد با استعداد را پیدا خواهید کرد که بیشتر آنها سال ها و در برخی موارد بیش از یک دهه همراه شرکت بوده اند.

تقریبا هیچ کدام از استعدادهای ما از مناطق جنگی و سنتی موجود در صنعتمان نیامده اند؛ مناطقی مانند سان فرانسیسکو، خلیج بزرگ یا حتی سیاتل و نیویورک. نه به این دلیل که افراد بزرگ زیادی در آنجا وجود ندارند، به این دلیل که این افراد را در همه جا می توان یافت.


برچسب: برایند، نشربرایند، کتاب‌های برایند، کتب برایند، کتاب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۳۵ توسط:فاطمه رمضانی موضوع: نظرات (0)